سکوی پرتاب

القدس لنا
آیه1 سوره اسراء[ سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجدالحرام الی المسجدالاقصا الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر]
آیه 7 همین سوره[ ان احسنتم احسنتم لانفسکم وان اساتم فلها فاذا جاء وعدالآخرة لیسوئوا وجوهکم ولیدخلو المسجد کما دخلوه اول مرة ولیتبروا ما علو تتبیرا ]
درآیه اول کلمه اقصی به معنی ابعد و دورتر است اما چرا در بیت المقدس مسجدی به نام مسجدالاقصا است به جهت بعد مسافت آنجا با مکه و مسجدالحرام است.
اما اینکه معراج پیامبر اعظم از مسجد شروع شده بخاطر بزرگداشت شعائر اسلام است و این که برای کسب معرفت ورشد معنوی ، مسجد سکوی پرواز است.
آنچنان مسجد عظمت دارد که در کلام خدای سبحان، تمام بیت المقدس به عنوان مسجد یاد شده وآزاد کردن مساجد از سلطه کفار از وظایف مومنان و مردان خدا شمرده شده است.
آنچنان که مسلمانان در صدر اسلام برای فتح مکه به یاری زعیم و پیشوای خود برخواستند و وارد مسجدالحرام شدند؛ اکنون نیز برای یاری ذخیره آن مقتدای همیشه جاوید ، مومنان برای سرکوبی یهودیان و صهیونیسم متجاوز، باید وارد بیت المقدس شوند(( ولیدخلوالمسجد کما دخلوه اول مرة )).
برای تقویت حق، قلع و قمع مستکبران لازم است.
تا سکوی ظهور قدمی بیش نمانده.
با گامهای استوارتان یاری ام کنید.

آری!  پیامبر ما ذوقبلتین است.

این بار هردو قبله را باهم پس می گیریم.

موشکهایمان آماده پرتاب است!!!
 لبیک یا مهدی
لبیک یا مهدی
لبیک یا مهدی

اللهم عجل لولیک الفرج

 

  • 5 stars
    ...
    نظر از: ...
    1396/03/30 @ 07:58:43 ب.ظ

    ... [عضو] 

    انشالله القدس لنا

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.